פתרון לאחסון נעליים בסטייל

1# יש לי שאלה

אין שבוע שאני לא מקבלת איזה ווטסאפ עם שאלה קטנה שקשורה לעיצוב והלבשת הבית. וכן, ברור, תמיד עונה בכיף (במסגרת הפניות שלי כמובן). חשבתי לעצמי למה שלא כל החברים פה יהנו מזה? אז קבלו את פינת השאלות והתשובות, ואם גם לכם יש שאלה אתם יותר ממוזמנים לכתוב לי ואני אשתדל לענות. 

שאלה: אני מחפש המון זמן ארון נעליים ולא מוצא. הוא ימוקם במרפסת מקורה וצריך להיות במידות הבאות: גובה 90 ס"מ, עומק עד 50, מבחינת הרוחב יש הרבה מקום - עד 160 ס"מ. 

אז התשובה שלי קודם כל שמדובר בשידה ולא בארון (לפי המידות הנ"ל) וזה חשוב כדי לדעת איך לחפש את זה און ליין. שידות מהסוג הזה הכי כדאי ללכת לראות באיקאה. מהסיבה הפשוטה שרהיט עם מגירות יהיה יקר יותר מרהיט שבנוי ממדפים בלבד. באיקאה יש המון פתרונות לשידות וקומודות. כמו למשל סדרות השידות MALM או KULLEN. במחיר סביר אפשר למצוא גם בטייק איט ובאובזקט. 

המלצתי לו על כמה אפשרויות, האהובה עלי זו שידת הלוקר הזו.

אגב, אפשר להשתמש בארון נמוך עם מדפים ללא מגירות, למרות שלדעתי, אי אפשר להשוות את הנוחות של מגירה שנשלפת החוצה כך שאפשר לראות את כל הנעליים פרוסות לפניך. אם בכל זאת מחליטים על מדפים, כדאי לרכוש מתקן לנעליים שמאחסן אותן בזוגות, שומר על סדר וחוסך מקום.