עיצוב הומוריסטי

שילוב הומור בעיצוב הבית - כבר המון זמן בא לי לכתוב על הנושא הזה! תודו שאין זמן יותר מתאים מעכשיו להכניס קצת קלילות וכיף הביתה. עיצוב מוצלח חייב להיות שילוב מדויק של אסתטיקה ופונקציונליות. אבל אם מוסיפים לו נגיעה של הומור, מעלים אותו בכמה רמות. אספתי בשבילכם פריטים מצחיקים, ייחודיים, חלקם אפילו קצת ביזריים. בואו נעשה שמח!

הוּמוֹר - כְּלַל הַפְּעֻלּוֹת הַמְּבַדְּחוֹת הַמְּעוֹרְרוֹת צְחוֹק אוֹ חִיּוּךְ.  *מילוג

נתחיל עם גיבורי העל האייקונים, אלו שהכרנו דרך מגזיני הקומיקס. תראו כמה ספרים וונדרוומן תופסת באוויר. עיצוב מוצלח מאוד של סטודיו ישראלי בשם ארטאורי דיזיין (תנו מבט מקרוב על שמות הספרים).

הפוסטר הזה הוא חלק מסדרה שלמה של גיבורי על ומפורסמים אחרים, שמבלים במקום חשוב. מין אמירה על כך שכולנו בסופו של דבר אנושיים משהו.
מעניין לעניין באתו עניין. ג'ף קונס יצר פסל ענק של כלב מבלונים מאורכים, כזה שכל קוסם מתחיל יודע לעשות. הפסל הזה נהיה כל כך פופולרי שחיקויים שלו צצו בכל מקום. את החצוף הזה תמצאו בעלי אקספרס, מקווה שיש מי שמנקה אחריו.

כמו הקומיקס, גם הצבעוניות והקלילות של סגנון הפופ ארט מייצרים אווירה שובבה. אני  לגמרי יכולה לדמיין חדר של איזה טינאיג'ר עם הטפט הזה. התמונה מכאן.
תמיד אנחנו כל כך מפחדים על הוואזה היפה שלנו, שלא תיפול ותישבר לרסיסים. אפשר להירגע, יש מי שתופס אותה! אגרטלים של Jasmin Djerzic.

הַגְדָּרַת הַהוּמוֹר אֵינָהּ מֻסְכֶּמֶת עַל הַכֹּל, אַךְ אָנוּ יְכוֹלִים לְזַהוֹת הוּמוֹר בְּאֹפֶן אִינְטוּאִיטִיבִי, לְהַבְחִין בּוֹ וְלַהֲבִינוֹ. לָרֹב הוּמוֹר מְעוֹרֵר בָּנוּ תְּחוּשָׁה שֶׁל רִעֲנוּן, חִדּוּשׁ וְכַמּוּבָן שִׂמְחָה. אֵלֶּה הָאֵלֵמֶנְטִים שֶׁבּוֹנִים בְּדִיחוֹת. בְּרֻבָּן נִתָּן לִמְצֹא קִשּׁוּר מַפְתִּיעַ וְחָדָשׁ בֵּין אֵלֵמֶנְטִים שֶׁבְּדֶרֶךְ כְּלָל לֹא הָיוּ מְיֹעָדִים לְהִתְחַבֵּר. *ויקפדיה.

הומור מתבטא בין השאר ביצירת חיבורים משונים. קחו טלוויזיה, כזו ישנה כמו שאנחנו זוכרים מפעם, ותחברו לה אקווריום. התוצאה? משעשעת ללא ספק. לא יאמן שיש מי שחשב על זה.

Paul Fuentes לוקח חיות וממקם אותם בכל מיני מקומות פחות הגיוניים. החיבורים הלא שגרתיים שלו יוצרים תמונות משובבות.

הוּמוֹר הוּא צוּרַת תִּקְשֹׁרֶת הַמְּשַׁמֶּשֶׁת לִגְרִימַת צְחוֹק. מַצָּב זֶה נוֹצַר כַּאֲשֶׁר מֻצָּגוֹת בִּפְנֵי הַשּׁוֹמֵעַ אוֹ הַצּוֹפֶה שְׁתֵּי מִסְגְּרוֹת הִתְיַחֲסוּת בַּעֲלוֹת הִגָּיוֹן פְּנִימִי, שֶׁאֵינָן תּוֹאֲמוֹת זוֹ לְזוֹ. *ויקפדיה

KARE היא אחת החנויות שמצליחות להיות שונות וייחודיות בנוף. חלק מהפריטים על גבול הביזאר - שפן ערום שמכסה את עצמו עם אהיל מנורה.
זוכרים שעד לא מזמן כשאמרנו מסכות חשבנו על פורים? בכל מקרה, תכירו את מסכות הקיר של יומסקו. קולקציית ההיפסטרים החדשה היא הכי שובבה שלו עד כה.

הוּמוֹר מֻגְדָּר מִלּוֹנִית כַּיְּכֹלֶת לִתְפֹּס וּלְבַטֵּא אֶת הַצְּדָדִים הַמְּשַׁעְשְׁעִים, הַמְּגֻחָכִים וְהָאַבְּסוּרְדִּיִּים שֶׁל הַחַיִּים, לָרֹב מִתּוֹךְ רְאִיָּה רְחָבָה וְיַחַס שֶׁל אַהֲדָה סַלְחָנִית[1]. יְכָלְתּוֹ שֶׁל הָאָדָם לִצְחֹק לַחֻלְשׁוֹת וּלְחֶסְרוֹנוֹת שֶׁל עַצְמוֹ וְשֶׁל אֲחֵרִים וּלְהִתְבּוֹנֵן בְּחִיּוּךְ בִּקְשָׁיֵי הַיּוֹם יוֹם. *ויקפדיה.

מנורה שמצליחה לתפוס רגע הומוריסטי, כזה שקרה לכולנו מתישהו בחיים. אפשר ממש להרגיש את משב הרוח מנשב לו. מהחנות ליד הצריף.
אם חסר לכם חלון בחדר במקרה, מדבקת הקיר הזו תפתור את העניין בתוספת נוף פריזאי. פייק ניוז במיטבו. אני כל כך אוהבת את הקו השירבוטי הקליל.

הרבה חיות מככבות כאן בפוסט. משהו משעשע במיוחד קורה כשמאנישים אותם. אגרטלים בצורת זברה וג'ירפה שעושות בלון ממסטיק.

כמה חיפשתי רהיטים עם טוויסט הומוריסטי. הכיסאות של All about the kids מגיעים בכל מיני צורות: קאפקייק, גלידה, חיות ועוד.
כשטפט הוא לא רק טפט הוא גם סוג של משחק, הילדים מרוויחים. על הקיר הזה מותר לקשקש!

בשלב זה כבר הבנתם את הפואנטה שלי. לא הכול חייב להיות רציני ומיושב בעיצוב הבית. תרשו לעצמכם להשתולל עם לפחות פריט אחד הומוריסטי בחדר, כזה שיעשה לכם טוב בנשמה. כאן תוכלו לקרוא עוד על עיצוב בתים שונים וייחודים.

רוצים גם? אני כאן להגשים את בית החלומות שלכם! צרו איתי קשר. לעוד טיפים והשראה מוזמנים לעקוב אחרי באינסטגרם.