שידות צד אלטרנטיביות

אחד מהדברים האהובים עלי זה לשלב שידות לילה לא סטנדרטיות לצד המיטה. חדר שינה "קומפלט" (מיטה, שתי שידות צד, קומודה ומראה בעיצוב זהה) זה עניין של נחלת העבר. כיום, אנחנו רוצים לשבור את המראה של ה"סט" המהונדס בחדר השינה שלנו, ובחירה של שידות צד שיש להן טוויסט תתן לנו בדיוק את זה.

בול עץ. מכניס את הטבע לחדר השינה ואיתו הרבה חום ואווירת חופש. מתאים במיוחד כשידת צד בחדר שינה בסגנון בוהו שיק. התמונה מכאן

לוקר. אני מאוד אוהבת לשלב ריהוט שיוצא מחוץ לקונטקסט הרגיל שלו. אנחנו רגילים לראות לוקרים בהקשר של משרדים ובתי ספר. אבל הם ישתלבו בצורה נפלאה גם בחדרי ילדים ונוער וגם בעיצוב בסגנון תעשייתי בזכות המתכתיות והצבעונית המגוונת שלהם. מדפי לה גרדיה

שרפרף של איקאהאופציה זולה וקלילה לשידת צד. יעבוד נהדר גם בחדרי ילדים ונוער. השרפרף מאיקאה, התמונה מכאן.

שרפרף (סטול). אחת האופציות האהובות עלי. לוק נונשלטי כזה של "רק הנחתי את זה פה לרגע". התמונה מכאן.

כוננית מדפים.  למי שחייב לפחות כמה ספרים ליד המיטה. להשיג ב-Bamboo.

מדף משולב עם תאורה וחיבור להטענת הנייד. מדף קומפקטי במיוחד. כשאין הרבה מקום לצידי המיטה או אם אתם לא צריכים יותר מזה ליד המיטה שלכם. עלי אקספרס.

מדף בשילוב מנורה. גרסה אחרת של אותו הרעיון. אפשר לתלות אותו מעט גבוה יותר ולהוסיף שידת צד רגילה בנוסף. Ubject.

שידת צד ממתכת. עיצוב בקו עדין ומינימליסטי. החלק העליון מעוצב בצורת קשת - קריצה לטרנד הקשתות המקסים שכתבתי עליו כאן. השידה הזו תתאים במיוחד לחדר שינה בסגנון נורדי. Bring it home.

זוג מגירות מרחפות. לאחרונה אני רואה יותר ויותר מגירות מרחפות שמחליפות את שידות הצד הרגילות. זה מאפשר מראה מינימליסטי ונקי ומשאיר את הרצפה פנויה וקלה לניקוי. שידת Eket של איקאה.

מגירה אחת מרחפת. מקום להניח כוס שתיה, ומגירה להסתיר את מה שצריך. Urbansize.

נשכן לצד המיטה. לא רק לצד הספה, גם ליד המיטה אפשר לשים את הרהיט הקצת משונה הזה שנקרא "נשכן". מי רוצה ארוחת בוקר למיטה? Tom Home.

שולחן צד. גם את שולחנות הצד אפשר לגנוב מהסלון לטובת חדר השינה. יש מגוון גדול ומקסים של שולחנות צד בחנויות, ככה שיהיה אפשר להתאים לכל סגנון עיצובי. התמונה מכאן.

תיבת אחסון. נסיים עם רעיון לשידת צד שיכולה לשמש גם כמקום אחסון למצעי מיטה, כריות וכו'. התמונה מכאן. נסו ארגז עץ כזה למשל.

רוצים גם? כדי לעשות את הקסם הזה אצלכם בבית צרו איתי קשר, אני כאן להגשים את בית החלומות שלכם! לעוד טיפים והשראה מוזמנים לעקוב אחרי באינסטגרם.