אחסון לחדרי ילדים

שהוא לא כוורת של איקאה

אין בית שאני נכנסת אליו שאין בו כוורת איקאה באחת מהגרסאות שלה. אני יודעת שזה פתרון קל, זול ונוח, בעיקר לחדרי ילדים. אני לגמרי מבינה למה כ"כ הרבה אנשים בוחרים בה. אפשר גם לשדרג אותה ולעשות ממנה משהו מיוחד ושונה (אולי בהזדמנות אכתוב פוסט גם על זה). 

אבל אני חייבת להודות שבעיני היא די פשוטה וקצת סתמית ולכן, בשביל הספורט רציתי להראות לכם שהיא לא הפתרון היחידי שאיקאה מציעה בכל מה שקשור לאחסון בחדרי ילדים ובכלל. כמובן שיש עוד חברות שמציעות יופי של פתרונות אחסון, אבל הפעם, בואו נתמקד באופציות אחסון נוספות שאיקאה מציעה:

הראשונה ברשימה היא סדרת Eket המצוינת. מגיעה בכמה אפשרויות: שידה עם מגירות, מדפים פתוחים (בדומה לכוורת עם 2\4 תאים) ומדפים עם דלתות. אפשר לרכוש אותה עם רגליים מעץ או בלי. 

בנוסף ישנן הקוביות בשני עומקים שגם להן אפשרויות של: פתוח, מגירות, דלת או דלת זכוכית. חלקים מסוימים מהסדרה הזו ניתן להשיג בצבעים נוספים (איקאה מגוונים מדי פעם) וגם בגימור עץ. צילום: נויה שילוני חביב.

מעבר למידות הקומפקטיות שמתאימות לחדרי הילדים הקטנים שיש לנו בארץ, מה שמגניב זה שאפשר לשחק עם הקומבינציות השונות שלה בהתאם לצורך, וכן, גם להוסיף סלסלות כמו לכוורת הידועה. אפשר להשאיר ספרים בחוץ ומשחקים בפנים, או לעשות רוטציה כשחלק מהמשחקים מאוחסנים בפנים וחלק בחוץ. 

גם שידות האחסון מסדרת HAUGA מגיעות בכל מיני וריאציות. הסגנון המעט כפרי שלהן יתאים לחדרי שינה של ילדים ומבוגרים. אפשר להחביא את הכול מאחורי דלתות או מגירות סגורות, או להשאיר לתצוגה מאחורי דלת זכוכית. בנוסף, אפשר לשלב אותה עם ספרית מדפים או שולחן כתיבה מסדרה זו (קיים גם באפור).

יחידת מדפים HEMNES יחידת אחסון אוורירית ופתוחה. מתאימה לחדרים קטנים שלא רוצים להעמיס עליהם בריהוט כבד וסגור ולמי שרוצה שכל הפריטים יהיו מאוד נגישים לילדים והכי חשוב - למי שלא מפחד מקצת אבק. קיים גם בלבן.

עוד פתרון אחסון אלטרנטיבי לכוורת איקאה זו יחידת ELVARLI. בחלקה העליון היא בנויה ממדפים פתוחים לספרים, אקססוריז וכל מה שרוצים שיהיה נגיש. ובחלק התחתון מגירות לאחסון משחקים, צעצועים וחומרי יצירה. יתרון נוסף שלה הוא שהיא יכולה לשמש כמחיצה בחלל.

בעיני לוקרים זה פתרון מעולה לתוספת אחסון לחדרי ילדים ואפילו בתור תחליף לארון בגדים. אני אוהבת את זה שהוא קצת שונה בנוף, ושהוא יכול להתאים גם לילדים וגם למתבגרים. לוקר מסדרת HÄLLAN.
הלוק של שידות האחסון מסדרת GALANT משרדי משהו אבל אני חושבת שהיא יכולה להתאים לחדרים גדולים במיוחד כמו מרתפים או חדרי משחק לילדים, שמצריכים הרבה אחסון. יש בסדרה גם יחידות קטנות יותר, עם מגירות, עם דלתות רגילות/דלתות הזזה, בצבע לבן, שחור או עץ.
ואחד אחרון לסיום, אם אתם מחפשים משהו קליל וזול יחידת המידוף BAGGEBO היא הפתרון הנכון בשבילכם. יש לה גם אחות מעט יותר גדולה בלבן. היא עשויה מתכת, ויש לה מדפים מרשת בעומק של 25 ס"מ. (כדאי לקחת את זה בחשבון כשמתכננים מה בדיוק מאחסנים בה). היא נוספה לאחרונה למלאי ואין לי ספק שהיא תהיה פופולרית מאוד בארץ.

רוצים לעצב את חדר הילדים מחדש? אני כאן להגשים את החלומות שלכם! צרו איתי קשר בווטסאפ בכפתור כאן למטה. לעוד טיפים והשראה מוזמנים לעקוב אחרי באינסטגרם.

שלחו לי הודעה בווטסאפ