הום סטיילינג לחובבי כלבים

בפוסט הקודם ליקטתי עבורכם פריטי הום סטיילינג שכל חובב חתולים היה מת להכניס לביתו. הפעם הפוסט כולו מוקדש לחובבי הכלבים. בתחרות הסמויה בין אוהבי הכלבים לאוהבי החתולים, אני חייבת להודות שאני הרבה יותר של הכלבים. לאורך השנים גידלתי שלושה כלבים (וגם ארנבים, שרקנים, צבים, דגים ואפילו חולדה אחת), ואני פשוט מכורה ליכולת שלהם לאהוב ללא תנאי. מי שעוקב אחרי באינסטגרם רואה מדי פעם את צ'ילי הכלבה שלנו מפציעה בסטורי. לא יכולה לומר שפינקנו אותה בפריטים מהממים וגם כשניסיתי למצוא בעליאקספרס כל מיני מציאות די נפלתי. אני חושבת שהגיע הזמן שנפנק את הכלבים ואת עצמנו בפריטי עיצוב מהממים. יאללה, מוכנים? מתחילים!

מיטת במבוק לכלבים, ואיזה זוג דוגמנים מתוקים! גם להם מגיע להנות מטרנד הבוהו שיק.שמיכה עם פטרן של כל מיני גזעים של כלבים. יכולה לשמש כשמיכת טלוויזיה או כיסוי לספה מכוערת.

על המיטה הזו אני זוממת כבר שנים, הסיבה היחידה שעוד לא רכשתי היא העלות הגבוהה שלה ושל המשלוח שלה. מיטה לכלבים שהיא סלסילת קש  פשוטה ואלגנטית בו זמנית. אני ממש אוהבת אותה.

מדבקות קיר של צלליות כלבים מגזעים שונים, מגיע בכל מיני צבעים ויכול להיות תוספת משגעת לפינה של הכלב בבית, לחדר ילדים ובעצם לכל חדר.
מי רוצה כרית שהיא פורטרט מדויק של הכלב שלו? תודו שברגע הראשון לא מזהים מי הכלב האמיתי פה ומי החיקוי.

עוד מיטה לכלב מתוך חנות לחיות מחמד שמככבת פה. עיצוב מהמם ונראה כל כך קוזי וכיפי!

גם להם מגיע לאכול בסטייל! קערות לחיות מחמד. הקערה עצמה מקרמיקה והבסיס מבמבוק.

מיטה יוקרתית לכלבים (והאמת גם די יקרה) אבל הסטייל פשוט נוטף ממנה! מדהים לראות איך מיטה פשוטה של כלב יכולה להפוך לרהיט מעוצב שלא מבייש את שאר הפריטים בבית. מהמם פשוט.

טפט כלבים בשחור לבן, אני ממש אוהבת את האיורים של הכלבים, והוא עובד כל כך טוב בפינת העבודה הזו! זה קיר כוח מהמם והייתי בשמחה משלבת אותו בבית של אוהבי כלבים.

מסתבר שגם וילון אמבטיה יכול להיות אקססורי מגניב לחובבי כלבים. תראו למשל את וילון האמבטיה הזה, עם הדפס של כלבים מסוגים שונים בקו עדין.

ונשאר עוד רגע באמבטיה. חנות שמלאה בהדפסים של כלבים ישובים בתוך אמבטיה. אין ספק שמדובר במיקום מפתיע לצלם כלב, אבל התוצאה משובבת.

מנורת שולחן בצורת כלב, יש בה משהו הומוריסטי וקליל. יכולה להתאים בחדר ילדים או אפילו על שולחן משרדי. רק תחשבו על כל אפשרויות המשחק עם העמדה שלה.

התמונה של הגרייהאונד הזה שבתה אותי לגמרי. הכלבים האלו תמיד נראים מפוחדים כל כך. פריט שהוא משהו בין שמיכה לשק שינה לכלבים למקום להתחבא בו כשיש סופת רעמים. איזה מתוקי.

ולסיום, בית מינימליסטי לכלבים קטנים. קטן ומדויק.