ציור בקו אחד

Trend Alert

הדפסים, פוסטרים, תמונות, אומנות - כל מה שמקשט לנו את הסביבה שלנו ועושה אותנו שמחים - אני בעד. אחד הטרנדים ששמתי לב אליהם בתחום הזה, זו הטכניקה של ציור בקו. מדובר על ציור במראה מינימליסטי מאוד, בד"כ שחור על גבי לבן ואם יש צבע אז רק נגיעה ממנו או שטחים חלקים. הרבה פעמים מדובר על ציור בקו אחד בלבד, כלומר מבלי להרים בכלל את העט או המכחול מהדף. מתקבל מראה נקי וברור שמשתלב מצוין עם סגנון העיצוב הנורדי שכל כך פופולרי כרגע. קבלו מקבץ של יוצרים מקומיים ומחו"ל שמביאים לנו את הבשורה המקסימה הזו. וגם אינטרפרטציה שלי ביניהם ;) לחיצה על כל תמונה תוביל אתכם לחנות/אתר של היוצר.

Explicit Design זו אחת החנויות המצליחות באטסי, עם איורים בקו אחד שהם מאוד נשיים ועדינים ואם נרשה לעצמנו לדבר בקלישאות אז אפילו הייתי אומרת העצמה נשית.

בחרתי בפוסטרים שלה לחדר שינה בפרויקט שעיצבתי.

Infinite noon גם כאן המון עדינות ורוך נשי אבל עם כיוון יותר מיני ועדיין מאוד עדין ונעים בעייני. יש לו גם ציורי ידיים מרגשים.

Nadja גם מציגה איורי נשים בקו נקי, בשילוב פרחים מסוגים שונים התוצאה רומנטית וכן, קצת קיטצית, מה רע?

על סדרת החיות המופלאה הזו אני זוממת לחדר תינוקות שאני אעצב, כמה פשוט ככה מרשים.

מעיין דנן קוראת למותג שלה moment in line ואין הגדרה יותר קצרה וקולעת מזה. היא לוקחת צילום שתפס איזה רגע מיוחד כזה, מהרגעים הקטנים של האושר שיש לנו בחיים והופכת אותו לאיור בקו עדין. התוצאה מיוחדת ומרגשת כל כך.

אבירם לוי הוא האמן מאחורי think cow (תציצו בפרופיל שלו רק בשביל לראות את ההסבר המעניין לשם המוזר). מאוד אהבתי את הסגנון הנאיבי שלו וכן גם הוא מזכיר את הפירוק של הפרצוף האנושי שהיה אופייני כל כך לפיקאסו. אהבתי את החיבור בין האנשים שהקו האחד יוצר באיור הזה ואיך שכולם מתערבבים ביחד.

שיר סניור יוצר בחוט ברזל אומנות יפהפייה. מחכה ללקוח/ה הנכונה שנתאים לה יצירה כזו ביחד! טכניקה מעוררת התפעלות.

קוקטית היא שירה ברזילי, מאיירת רב תחומית. מאוד אהבתי את הרמיזה הפיקאסוית באיורים שלה. ממש ממליצה להציץ בעמוד האינסטגרם שלה שם תוכלו לראות צילומים משולבים באיורים שלה. מהשילוב נוצר משהו חדש שנותן ממש הצצה לראש ולחשיבה היצירתית שלה.

מירב רינגלר מסטודיו גליפס יוצרת אומנות ואלמנטים מברזל ומתכת לקיר. במקרה זה הטכניקה מכתיבה קו אחד שזורם ללא הפסקות. אהבתי איך שזה בא לידי ביטוי ביצירה הספציפית הזו עם האלמנט שזורם לו על ראשי הנשים, ספק שיער ספק כובע מפונפן.

אחרון חביב - ביצוע שלי לרעיון הזה של קו אחד, הפעם מדובר בפרינטים של כלי מטבח ואגרטלים שיתאימו יופי במטבח או בפינת האוכל. יש גם גרסה בצבעים עדינים ומעט שקופים.