ראטן, במבוק ושות'

Trend Alert

זה התחיל בטפטופים, אבל עכשיו זה כבר מבול. חנויות העיצוב מפוצצות ברהיטים ואביזרים משלימים שעשויים מחומרים טבעיים: במבוק, רטאן, קש, טיק, יוטה, עשב ים, קש ונציאני ועוד ועוד. אני חושבת שזה כבר די בטוח לומר - זה מסוג הטרנדים שהולכים לחתום קבע, ולא נראה לי שיש מי שיתנגד. הם משתלבים עם שלל סגנונות: עם העיצוב הכפרי, הבוהו שיקי, הוינטג' כמובן, ויש אביזרים משלימים "טבעיים" שיתחברו אפילו לסגנון העיצוב הנורדי המינימליסטי. באים לסיבוב של היופי הזה? יאללה.

*לחיצה על התמונה תוביל אתכם לחנות.

אחת החנויות הראשונות, למיטב ידיעתי, לייבא את המוצרים האלו לארץ הייתה העץ הנדיב. יש להם מגוון ענק ומוצלח של מוצרים מבמבוק וראטן. בחרתי להראות לכם את פינת הישיבה החלומית הזו שתתיישב בול בכל מרפסת או חצר.


בחנות האון ליין של טליה יש מבחר מטורף של רהיטים, מנורות ופריטים אחרים עשויים במבוק וראטן. ממש לא ידעתי מה לבחור! אז הלכתי על הפנטסטית הזו:

בתור נערה תל אביבית עברתי ליד החנות של קשקלוע בשדרות בן ציון עשרות פעמים בדרכי לסנטר. חנות פיצית, של פעם כזו. לא זוכרת מתי זה היה, שגיליתי שדווקא משם יוצאים רהיטי במבוק בעבודת יד! מהממים אחד אחד. תראו את גב המיטה הזה. חלום, לא?

החנות הקטנה של גלי לבנה מתפקעת בכל הטוב של הסגנון הטבעי הזה. אני אוהבת במיוחד את השטיחים מעשב ים, שמגיעים במלא דוגמאות וגדלים, המלאי אצל גלי כל הזמן מתחדש ומשתנה.

אי אפשר לדבר על הטרנד הזה מבלי להזכיר את עניין מנורות הקש הבמבוק והרטאן. נראה שהן בכל מקום! נכנסו ישר ללב הקונצזוס כמו שאומרים. חוץ מאצל טליה ואצל העץ הנדיב שכבר הזכרתי קודם יש המון חנויות שמחזיקות אותן, למשל אצל כורסא ומנורה הדף הרשמי:

בubject הגדילו לעשות עם קולקציית באלי הנפלאה שלהם שמשלבת עץ עם ראטן קלוע וקש ונציאני. מוכנה לקחת הכול הביתה היום! הייתי מתחילה עם השידה הזו:

גם על כריות הנוי הטרנד הזה לא פסח, ואפשר למצוא היום כריות נוי ואפילו פופים שעשויים קש, סיבי בננה או חבל יוטה. את אלו תוכלו למצוא בחנות של 1item:

בחנות של indo אפשר למצוא אהילי קש, סלים אחסון ושטיחים מעשב ים, ריהוט טיק ובמבוק. אבל הייתי חייבת להראות לכם את אהוב לבי הבלתי מעורער, כיסא הטווס הזה. מרשים, לא?

אי אפשר לדבר על הטרנד הזה מבלי להזכיר את הצונאמי של סלי האחסון מקש וראטן ששטף אותנו. אני חושבת שכמעט בכל החנויות שהזכרתי תוכלו למצוא כמה גרסאות של סלים כאלה. The old box מחזיקים מגוון ממש יפה של סלי אחסון שיתאימו לכל מטרה.

בטח לא חשבתם שאיקאה חזקה בחומרים כאלה row כמו קש וראטן אבל תדעו שהיא מפתיעה בקטע הזה ומביאה יותר ויותר מוצרים כאלו בהתאם לדרישה שעולה. בחרתי בכורסא הזו כי היא פשוט מהממת וגם קולעת לטרנד אחר שאכתוב עליו בקרוב.

מה עוד? יש סולמות מבמבוק, מראות מבמבוק, אגרטלים עששיות ופמוטים עשויים עץ טבעי, ולשולחן - פלייסמנטים וראנרים מקש. קראתי לאחרונה כמה דעות של טרנדולוגים שמנסים לחזות איך הקורונה תשפיע על עולם העיצוב. זה מאוד מעניין, וכמובן שאף אחד לא באמת יודע. אני סקרנית מאוד לדעת אם הטרנד הטבעי הזה ימשיך ואם כן, לאיזה כיוונים הוא ייקח אותנו. רוצים לראות עוד? בפרויקט הזה של עיצוב חדר לילדה שילבתי כמה פריטים כאלו, ואת הקליניקה הזו עצבתי בטוטל לוק בסגנון הבוהו שיק.