מה הסגנון שלך?

זו שאלה שכל מעצב.ת תשאל אתכם בתחילת פרויקט שיפוץ ועיצוב הבית. זו שאלה טובה שגם אתם צריכים לשאול את עצמכם. אבל זו לא השאלה הנכונה.

למה?
כי התשובה תהיה: ״אנחנו אוהבים סגנון כפרי״, או ״אני מתה על נורדי״, או ״אני רוצה סגנון מודרני״. הבעיה עם זה, שכל אחד מפרש את הכותרות האלו אחרת. ההגדרות שלהם לא מוחלטות, והגבולות בין סגנונות העיצוב מטושטשים. עדיין, חשוב מאוד שתצליחו להגדיר ולהעביר למעצבת איך אתם רוצים שהבית שלכם יראה וירגיש. 

אז איך כן?
אופציה ראשונה קלה ונוחה היא בצורה ויזואלית - תמונות. חפשו ברשת ובעיקר בפינטרסט (אתר שהוא לוח השראה אינסופי) תמונות של החדר המבוקש. כדאי לבחור 2-3 תמונות שאתם מתחברים אליהן מבחינת סגנון, ריהוט, צבעים, חומרים, אקססוריז וגם תחושה ואווירה כללית. הצצה ללוח ההשראה הסודי שלי לחדרי רחצה.

גם כשבוחרים תמונה, כל אחד יכול לראות או לשים לב לדברים שונים בה, ולכן כדאי לכתוב בכמה מילים מה בדיוק אהבתם בתמונה. כדי להקל על לקוחות שלי אני מאפשרת להם להיכנס ללוח הפינטרסט הסודי שלי. יש בו אוסף דוגמאות של סגנונות בחדרי שינה, מטבחים, חדרי רחצה וסלונים. זה מקצר להם את התהליך לדקות בודדות. קבלו הצצה ללוח הסודי שלי על סגנון הבוהו שיק:

אופציה שניה - לנסות לתאר במילים תחושות ומאפיינים שתרצו בבית ע"י מענה לשאלות הבאות:
מה יגרום לכם להרגיש בבית? איזו אווירה אתם מדמיינים שתשרור בבית? אילו צבעים וחומרים אתם אוהבים? אילו צבעים וחומרים לא תרצו לראות בשום פנים בבית שלכם? ספרו על נוף אהוב עליכם או על מקום בעולם שתטיילו בו שוב ושוב. כדי לחדד עוד יותר אפשר להשתמש במספר מילות תואר שהחיבור שלהן יחד יוצר לנו תמונה בראש.  מה מהצירופים האלו מתאר הכי טוב את הסגנון שלכם:

• מינימליסטי, נקי ומאופק.
• צבעוני, נועז ייחודי.
• טבעי, נינוח וחם.
• עדין, קלאסי ואלגנטי.

הצצה ללוח ההשראה הסודי שלי לסגנון וינטג'.

תוכלו כמובן להמציא צירוף חדש משלכם. בחירת סגנון עיצוב לבית זה רק תחילת הסיפור. מעצב טוב יבקש מכם למלא גם שאלון פרוגרמה, כדי שיוכל להכיר אתכם ולהבין איך בית החלומות שאתם מדמיינים נראה. בכל דרך שתבחרו, מה שחשוב הוא, שתצליחו להעביר ולדייק מול המעצב.ת שלכם את הסגנון, הצרכים והחלומות שלכם לבית החדש, כך שיוכל ממש "להיכנס לראש שלכם". עוד פוסטים בבלוג שיכולים לעניין אתכם רגע לפני שצוללים לעיצוב הבית: איך לבחור צבעים לבית, ואיך לעצב בית שונה.

אני כאן להגשים את בית החלומות שלכם! צרו איתי קשר בווטסאפ בכפתור כאן למטה. לעוד טיפים והשראה מוזמנים לעקוב אחרי באינסטגרם.

שלחו לי הודעה בווטסאפ